woensdag 29 juli 2015

365 Tags 2015 en FAC

Helaas, ik zet het niet door, de achterstand is te groot geworden. En dat is de bedoeling ook niet. De bedoeling was om elke dag een tag te maken. Door verschillende oorzaken werd de druk (weer) te groot en stopte ik tijdelijk, dacht ik. Maar 172 was de laatste denk ik. Wel heb ik van FAC nr. 177 (Frog) wel gemaakt op de dag zelf geloof ik.


Wel ben ik van plan om de FAC wel te maken. En wie weet ook nog wel wat andere tags. Maar niet meer elke dag, alleen wanneer ik zin heb.

De inhaalslag van FAC.

FAC wk 27 - Mushroom
FAC wk 28 - Poem

FAC wk 29 - Eye

FAC wk 30 - Light


2 opmerkingen:

Jolande zei

Kan me voorstellen dat als de druk te groot wordt het niet meer leuk is.
Het is ook best tijdrovend zulke tags maken.
We zien ze wel verschijnen als je zin hebt, deze zijn in ieder geval weer leuk.

Margriet zei

Is niet erg Hanny, als je maar lekker bezig blijft!!!!