zondag 5 mei 2013

Gelatines - 6

Was weer druk aan het tekenen, ik zag allerlei figuren en atributen in de gelatine-print. Halverwege de ingewikkelde tekeningen heb ik er een kwak gesso overheen gesmeerd. Ik vond de tekening dus echt vreselijk ;-)
Met "Golden" molding paste en een mask een reliëf motief erop gestreken. Is erg mooi geworden. Je ziet het op de foto niet zo goed, maar er zit dus "diepte" in de pagina. Leuk goedje...
Van de oorspronkelijk gelatine-print zie je niet zoveel meer :-) De gele voorwerpen zijn wel figuren die al in de print zaten. In het echt vind ik de pagina mooier dan op de foto. Een beetje saai zo.


6 opmerkingen:

Margriet zei

Ik wil hem eerst in het echt zien voordat ik mijn mening geef ;-) Die molding paste klinkt leuk...heb je die bij Jacobi gekocht??? Of in Ommen? Die raten zien er mooi uit!

Jolande zei

Niks mis met die foto hoor, ik vind hem helemaal niet saai.
Vrolijke kleuren.
Naar die molding pasta ben ik al een tijd op zoek, maar die moeten ze hier eerst nog uitvinden, zoals alles :-)
Ik heb nog geen koffie op en lees in de opmerking van M-etje, dat de ratten er goed uitzien....welke ratten??? Kijk ik nog eens goed staat er raTen pffff vlug koffie maken :-)

Margriet zei

hahaha, dacht al...heb ik weer een typfoutje gemaakt (gebeurt geregeld!!!), maar goed...deze keer lag het dus aan jou ;-)

trompke zei

Die pasta heb ik in Ommen gekocht. Ze hebben verschillende soorten. Wel zo'n 15 euro per potje. Maar het is wel leuk spul.
Moet ik voor iemand wat meenemen? Stuur maar een mailtje dan. Die kan ik onderweg lezen ;-)

http://bit.ly/13XVa74

Hier staan maar 3 soorten. Ik heb de gewone en ze zullen vast wel meer hebben. Een paar weken terug stond het schap nog vol.

Je kunt ook bestellen en dan afhalen kiezen. Laat het me weten, dan haal ik het op.

trompke zei

Oeps.... winkel gesloten op maandag....

Anoniem zei

Alles behalve saai hoor! :-) ik vind het mooi!