zondag 17 november 2013

365 dagen - 315 t/m 321

Nog 44 te gaan. Dat gaat wel lukken. Ik spaar ze nu op voordat ik ze in ga plakken omdat ik de resterende tekeningetjes een beetje goed wil verdelen over de pagina's die ik nog heb in het journal. Waarschijnlijk teveel. De tekeningetjes werden gaandeweg steeds kleiner ;-)

315 - 11-11-13 St. Maarten. Duidelijk.
316 - 12-11-13 Mijn stiefma Gerti moest opgenomen worden in het ziekenhuis vanwege hartproblemen. Het gaat weer redelijk en ze is nu (17-11-13) alweer thuis
317 - 13-11-13 Zo nu en dan krijg ik zin om iets te haken. Een muisje dit keer. Moet 'm nog inelkaar naaien.
318 - 14-11-13 Bezoek vandaag van mijn lieve vriendinnen Margriet en Ineke. Heerlijk bijgekletst en ook nog geknutseld. Toiletrolboekjes.
319 - 15-11-13 Ik maak dit jaar niet alleen elke dag een tekeningetje, maar ruim ook elke dag iets op. Vandaag weer een heleboel weggegooid. 't Is moeilijk, maar het lukt steeds beter.
320 - 16-11-13 Tussen de stapels dozen en kratten toch een poging gedaan om even te knutselen. Vandaag een begin gemaakt met een canvas-doek waarop een jurkje komt. Donderdag a.s. gaan we met een groepje een canvas maken (met jurkje) en omdat Margriet en ik de juffen zijn moeten we wel weten hoe het moet hè?
321 - 17-11-13 Het grootste deel van de dag weer bezig geweest met de grote O (van opruimen). Zo tussendoor een paar dingetjes op het canvas-doek kunnen plakken.




3 opmerkingen:

Margriet zei

Leuk hoor :-) En dat opruimen werkt aanstekelijk!!!

Ineke zei

Ja, nog even volhouden ;-) maar dan heb je ook wat! Een compleet dagboek over het jaar 2013!

Jolande zei

zingt: "je bent er bijna, je bent er bijna" :-)
Dit zal echt heel leuk zijn om terug te kijken.
Wij hebben een redelijk goed opgeruimd huis, maar volgend jaar gaan we beginnen met het uitzoeken van alles wat op zolder staat :-)