dinsdag 20 augustus 2013

Gelzadelplaat

Op mijn fietszadel heb ik zo'n los dekje waar gel in zit. Heb onlangs een nieuwe gekocht omdat het dekje wat om het zadel zat stuk ging. Toen kon ik het natuurlijk niet laten om de gel eruit te halen en te proberen als "gelzadelplaat". Ietwat kleverig maar het gaat prima! Een beetje raar model, dat wel. Maar ik heb er nu 2 van gemaakt. Handig om mee te nemen op vakantie ;-) Ik ga gewoon een nieuwe kopen bij de Action, dan heb ik er eentje zonder scheuren, hoewel ik die niet echt storend vind.







4 opmerkingen:

Jolande zei

Oh dat is slim!
Ik heb een gelpolsondersteuner en ik ga nu op mijn handen zitten om die niet te slopen :-)
Als ik emo weer bij de Action kom, zal ik er naar uitkijken, ik heb ze nog nooit gezien.
Bedankt dus voor de tip.

Groetjes van J.

trompke zei

Ik bewaar de ietwat kleverige plaatjes op een snijplankje met wat bakpapier op de plaatjes. Misschien moet ik een stukje plastic of folie erover doen. Blijft wat beter zitten denk ik. Hoe lang ze het volhouden weet ik nog niet...

Margriet zei

Dit is echt zo'n Hanny actie .... geweldig!!! :-)

Ineke zei

Hahahaha, nu krijg ik toch visioenen van fietsenstallingen :-D