donderdag 8 augustus 2013

Kralen, knopen en etiketten...



Al dagen ben ik in de ban van vooral kralen draaien van papier. Was ooit al eens bezig geweest hiermee, maar na het zien van het Youtube-filmpje van Jennibellie weer aan het draaien geslagen. Ook enkele knopen gemaakt en vandaag kreeg ik zin om etiketjes te ontwerpen. Een beetje terug naar mijn oude vak, maar dan anders, niet alleen digitaal dus. Zelf achtergrondjes maken, tekenen en dan scannen. Bewerken.. et voila! Etiketjes klaar.



Gratis te grijpen. Ook te downloaden als PDF-bestand vanaf mijn freebeespagina (zie menu bovenaan pagina).


5 opmerkingen:

Margriet zei

die kralen zijn geweldig Hanny!!! ik wil ook!!!!!

trompke zei

Gaan we een middagje kralen maken? Echt leuk om te doen. Wat ik nu met al die kralen moet weet ik nog niet...

Jolande zei

Je bent leuk bezig geweest Hanny, ziet er allemaal erg mooi uit.
Ik vind kralen maken ook leuk om te doen, heb het vroeger wel gedaan, maar net wat je zegt wat moet je met al die kralen :-)
Ik heb ook nog 2 dozen met gewone kralen.

Ineke zei

Jeetje, wat leuk!

Clari zei

Jé,.....Ik heb het filmpje gekeken.
Het is wel knap hoor.
En wat heb jij al een mooi kralen gemaakt.De volgende stap in kettingen rijgen.

gr. CLari.