dinsdag 9 juni 2015

160 - 365 Tags 2015

Op de tag staat een verkeerd cijfer, was in de war. De achtergrond heb ik gedaan met 3 verschillende kleuren Stazon stempelinkt. Daarop heb ik dubbelzijdig tape geplakt in de vorm van een pijl (het thema van Tag Tuesday is "Arrows"). Op de beurs had ik een potje roze/glitter embospoeder gekregen. Door een gedeelte daarvan heb ik zwarte brusho gemengd om het poeder te kleuren. Wou dat eens proberen. Op de tape-pijl (beschermlaagje eraf getrokken) heb ik dat mengsel gestrooid en verwarmd. En dat lukt prima. Toen wou ik eens kijken wat er gebeurde wanneer ik de tag nat zou spuiten. Nou, je ziet het. De brusho werkte nog steeds en was niet versmolten met het poeder. Het effect vind ik nog leuk ook.


2 opmerkingen:

Jolande zei

Mooie kleurencombinatie.
Je bent er lekker mee bezig geweest lees ik.
En cijfers verkeerd schrijven daar heb ik nou nooit last van hahaha

Margriet zei

Wat een mooie tag, leuk dat geëxperimenteer met de brusho, dat effect had je anders vast nooit zo gekregen! A happy accident :-)