maandag 5 januari 2015

05 - 365 Tags 2015 en Tag 9 - "12 tags of December"

De 9e tag van de "12 tags of December"-serie. Eigenlijk zijn ze allemaal hetzelfde. Ik had gehoopt dat er wat verschillende technieken voorbij zouden komen. Maar je maakt dus 12 tags op dezelfde manier. Nu vind ik het wel een erg leuke manier moet ik zeggen. Ik maak ze daarom ook alle 12.
En deze is dan ook de 5e van de 365 tags 2015. Ingewikkeld dus ;-)

De tags doe ik (tijdelijk) in een fotoboekje. Of ze daar in blijven zitten weet ik nog niet. Ben bang dat dat niet gaat passen. Niet qua aantal, maar wat de dikte betreft. Het boekje kan nu al bijna niet meer dicht.






4 opmerkingen:

Jolande zei

Ook al zijn ze dan op dezelfde manier gemaakt ze zien er toch weer anders uit door andere kleuren/materialen.
Wat ga je na deze 12 doen, weet je dat al?
Ik vind zo'n fotoboekje wel handig voor wat plattere dingen (mijn vrouwen- en katten kaartjes zitten in zulke boekjes), maar tags zijn toch snel wat dikker.
Anders neem je voor elke maand een fotoboekje :-) Heb je straks een mooie dikke rij.

Margriet zei

Daarom heb ik er maar 3 gemaakt..toen was ik het al zat :-) Succes met de volgende 360!!!

trompke zei

Ik denk dat ik inderdaad de inchies en ook tag along erbij ga pakken. Een beetje een leidraad en inspiratie. Verder tekeningetjes op een tag, speelkaarten pimpen etc. En ik heb ook nog een stapel "kale tags" gemaakt van gelli-plaat afdrukken. Dan kom ik al een heel eind :-)

Ineke zei

Het klinkt inderdaad ingewikkeld ;-) maar ik kan het nog aardig volgen! Het ziet er in ieder geval erg leuk uit.