zondag 25 januari 2015

25 - 365 Tags 2015


12 opmerkingen:

Jolande zei

Dat is weer een hele leuke tag.
Ik moet nu af en toe maar zelf even op je blog kijken, want Bloglovin boycot jouw (en mijn) blog...

trompke zei

Dankje Jolande :-)
Reageer jij via Bloglovin? Daar staat precies hetzelfde als op mijn blog neem ik aan. Welk blog wordt geboycot, Blogspot?

trompke zei

Ah... ik snap 'm nu... Je krijgt mij niet binnen en kijkt zo nu en dan zelf... Ik zak ook eens kijken of jij geboycot wordt.

trompke zei

"zak"... tsss... "zal" natuurlijk...

trompke zei

Jij bent bij mij ook weg bij mij....
Margriet is er nog wel ;-)

Jolande zei

Ik had op het blog van Margriet gevraagd en bij haar zijn we er ook allebei uit...
Haar blog staat er bij mij ook gewoon in.
Het beroerde is, dat als ik jouw (of mijn eigen blogs) opnieuw in wil voeren bloglovin ze niet kan vinden...
Ik vind het uiterst irritant.

trompke zei

Is ook irritant. Heb al een berichtje naar Bloglovin gestuurd. Ben benieuwd of ik wat hoor.
Mijn trompkestoko en jouw wonderfulworld vind ie wel.

Jolande zei

WW staat er bij mij ook gewoon nog, het is echt heel willekeurig volgens mij.
Ik ben heel benieuwd wat je voor reaktie zult krijgen.

trompke zei

Ik vermoed dat het iets met cookies te maken heeft. Geknipt staat nog wel in mijn lijst maar mijn browser zegt dat de verwijzing niet goed is en dat dat te maken kan hebben met beperkte cookies ???
Nou, dan weet je dat maar ;-)
Geldt ook voor mijn Trompkeart.

Jolande zei

Margriet schreef net dat we er weer zijn :-)

trompke zei

Zouden ze naar mij geluisterd hebben? ;-) ik heb geen reactie gehad van Bloglovin.
Fijn dat we weer mogen meedoen :-)

Ineke zei

En dan zeg ik "moi" op z'n drents ;-)