dinsdag 8 januari 2013

365 dagen - 008


9 opmerkingen:

Margriet zei

Postzegels....hoe kom je er op!!!! :-)

Jolande zei

Ja, waar haal je het :-)
Nou deze postzegel mag je houden hoor, ook al staan er bloemetjes op LOL

trompke zei

Jij hebt 'm door Jolande :-)
Heb mezelf beloofd om elke (plak) dag ook wat op te ruimen en weg te gooien. Deze keer waren dat erg oude ansichten. Deed wel een beetje pijn hoor, maar ze zijn weg. Alleen de postzegels resten nog en een paar speciale kaarten heb ik bewaard.

Jolande zei

Daar had je nou ook hele leuke journals mee kunnen maken.....

Ineke zei

Dus elke dag plakken en ruimen? Wat een goed voornemen! Aan het eind van het jaar zijn dan zowel je hoofd als je kasten leeg ;-)
Maar wat gaan jullie doen met die 365-dagen, in een journal?

Jolande zei

Dat gooien we weg aan het eind van het jaar, lekker opgeruimd whahaha ROFLOL

trompke zei

Ja, daar had ik leuke journals mee kunnen maken misschien. Ik heb materiaal voor 1000 leuke journals LOL.
Die 365 dagen komen in een journal, of in meerdere journals. De gemaakte 8 dagen zitten er al in.
Eens worden de journals wel weggegooid neem ik aan, maar niet door mij. Ik heb ooit ka(i)struimte genoeg :-)

Clari zei

Nee ,...Het weggooien mogen je kinderen later doen.
En als ze dat doen zo als ik het heb gedaan met mijn moeders spullen, dan zijn ze wel een paar maanden bezig. En een lol dat ze dan hebben ( kijk mijn moeder nou toch) Mijn hele jucht kwam ook weer boven.

Nu je bladzijden,....hij is goed maar je bent een postzegel vergeten met afweken.

groetjes CL

PooH zei

Ik spaarde in de eerste 10-15 jr van ons huwelijk ook postzegels. Mijn vader was fanatiek maar kon zijn handen niet meer gebruiken wegens spierziekte en dan kwam ik helpen afweken. Na zijn overlijden ben ik er eigenlijk nooit meer mee bezig geweest. Van de week knipte ik juist een oude kaart uit, (even in dubio) en verknipte daarmee de postzegel...