woensdag 9 januari 2013

365 dagen - 009


6 opmerkingen:

Clari zei

ja,.... Eigenlijk moet je dat om de 6 maanden doen.
Maar ik doe het helemaal niet.
Zo moet je ook allerlei apparaten ontkalken.
Doe ik ook nooit,....ben vast slecht voor al mijn apparatuur.

gr, CL.

Jolande zei

oh jee, moest je nu ook al je rubber laarzen in huis aan?
Het levert wel een leuk stukje op in je journal
Tja en zoals ik op Geknipt al schreef Organized is onze Middle Name, dus hier worden de apparaten wel regelmatig schoongemaakt :-)

trompke zei

Je geloofd het of niet, maar ik was altijd super georganiseerd. Overal zat regelmaat en systeem in. Maar toen Hillie als laatste uitvloog heb ik blijkbaar de brui eraan gegeven. :-)

De halve berging was nat, dus het viel mee. Wist alleen niet waar het vandaan kwam. Er staat een droger, koelkast, vaatwasser en wasmachine.
Maar het is opgelost (hoop ik).

Margriet zei

O jee, dat was niet zo leuk!!! ik vergeet het filter altijd schoon te maken...tot het mis gaat en ik er een halve sok uitvis LOL Gelukkig hebben we er een lekbak onder staan, dus een overstroming wordt het nooit!

Ineke zei

En ik vind het mooi getekend ;-)

marian zei

een leukerd. Laatst was er iemand met een wasmachine tattoo! En ik heb een wasmachine waar ik het filter niet van kan vinden. Makkelijk hoor, hoef ik het ook niet schoon te maken!