zondag 6 januari 2013

365 Dagen - 006


8 opmerkingen:

Jolande zei

Tja je moet er wat voor over hebben om caches te plaatsen, ik hou het wel bij zoeken :-)
Lekker modderig stukje heb je ervan gemaakt.

Groetjes van J.

Ineke zei

De modder spat eraf ;-)

trompke zei

Had de modder op mijn kin zitten, moest meters door 20 cm water waden, zakte hier en daar een flink eind de blubber in. Maar het was echt heerlijk weer en ik heb genoten. De cache was verdwenen, een maand geleden al. Dus een nieuwe gemaakt en ik moest er vandaag aan geloven.

Margriet zei

Vreselijk.....maar gelukkig heb je er van genoten hahaha
Nou ja...heb zelf tot mijn knieen in de modder gestaan op het blotevoetenpad, dus ik weet hoe leuk het is ;-)

Clari zei

Is de eerst cache soms in de modder verdwenen ???
Hopelijk heb je de tweede cache een ankertje gegeven kan die zig vast klampen in de modder.
Het lijkt wel of ik de modder ruik.

gr, CL.

Marit zei

Ik kom hier via het nederlandse AJ-forum, was nieuwsgierig naar jouw 365 dagen project... wat heb je ontzettend leuke pagina's gemaakt! Zo simpel - een woord, een gedachte per dag - en dan zo geweldig uitgevoerd! Je mag dan niet zo tevreden zijn over de paar eerste blz, ik vind het er allemaal heel leuk uitzien!

marian zei

das met recht kwakken en plakken!

PooH zei

Weer knap gedaan, het randje modder lijkt net echt. Krijt?
Moet je echt eens op Zeeuws-Vlaanderen komen cachen. Liggen een heel stel nieuwe, maar ook oudere. Onze zoon doet dit nml ook heeft er 150 gedaan, zelfs in Amerika waar hij pas 2 mnd is geweest. Zijn goede vriend zit door de 200 stuks op een paar maanden tijd (gelogt) en plaatst er nu steeds meer zelf.