zaterdag 16 februari 2013

365 dagen - 047


9 opmerkingen:

Jolande zei

Oh spannend (denk ik).
Ook spannend wat er in die pannen zit :-)

Groetjes van J.

Margriet zei

Jaaaa, spannend!!! Heb je Hannyballen gemaakt???

trompke zei

Tuurlijk Margriet! Traditie. En een test LOL. Vindt Shannon de Hannyballen niet lekker... tja...

Verder nog in de pannen: 2 soorten soep en Bami.

Jolande zei

Misschien is Shannon wel vegetarier :-)
Soep, mmmm en bami ook mmm.
Dat was ik van plan om morgen te eten, maar J&J zijn van huppel, dus dat wordt maandag.

trompke zei

Nee, ik heb Henk gevraagd. Ze eet alles maar niet veel ;-)

trompke zei

Ach, J en J van de huppel.... Dat is minder... Dan een licht soepje misschien?

Jolande zei

Nou dat valt dan toch mee, kun je beter haar te eten krijgen dan mij :-) Ik eet niet veel, maar ik eet ook lang niet alles whahaha
Ik hoop dat het een leuke dag zal worden morgen.

Jolande zei

Nee dat is heerlijk, dat komt zelden voor. Ze werken op de boekenbeurs en moeten morgenavond helpen bij het afbreken, dus moeten ze vroeg eten.
Daarom heb ik vandaag extra veel gemaakt, kunnen ze morgen om half 5 eten als ze willen. Kijken Paul en ik wel wat we met het eten doen.

Ineke zei

Spannend!!!