dinsdag 19 februari 2013

365 dagen - 050



5 opmerkingen:

Jolande zei

Nou als ze zo lief en zoet naar buiten staan te kijken als op de tekening heb je er denk ik geen kind aan hahaha
Hij is weer leuk.

trompke zei

Ze zijn bij mijn dochter. Maar die heeft nog twee stuiterballen, een kleintje in de box en eentje wiebelend en mompelend achter de pc. Dus de beide meisjes zouden hier misschien komen. We gaan straks even kringlopen met de dames denk ik. Een paar euro en ze zijn een poos zoet in de kringloop ;-)

Margriet zei

het lijkt Jasmijn wel zo van achteren :-)
Sterkte met je stuiterballen :-)
En ik ben jaloers dat je alweer gaat kringlopen!!!

trompke zei

Ja, dacht ik ook Margriet. Hanny d'r haar is korter en veeeel wilder. Emma lijkt wel op Emma ;-)
Kringlopen doen we nu in Surhuisterveen, niet bij het Lichtpunt (of in Drachten :-P ). De score zal nu niet zo hoog liggen denk ik.

Ineke zei

Jouw tekeningen zijn altijd zo treffend, ik krijg altijd een glimlach op mijn gezicht als ik er naar kijk ;-)