dinsdag 21 januari 2014

Journal - planner 2014 - Challenge 4 DLP

De challenge van week 4
Een geheime boodschap. Nou, dat was niet moeilijk. Ik was net allemaal oude schrijfsels aan het verscheuren. Allemaal frustraties die ik ooit van mij afschreef om dingen op een rijtje te kunnen krijgen.
Daarover schreef ik een stukje en plantte daar ook erg positieve dingen bij. Alles weer overgeschilderd en enkele positieve dingen laten staan. Daarvan is 1 nog zichtbaar. Dat werd dan ook een beetje het thema van deze pagina.


Een beetje drukke pagina geworden, maar ik voelde mij ook een beetje druk ;-)


4 opmerkingen:

Claudia zei

Wat een mooie pagina is het geworden. Ik houd van druk :-).
Ik doe ook mee met het TDLP 2014 en ben pas begonnen. Dus druk bezig met een inhaalslag .. ik houd jouw blog in de gaten, ook voor leuke inspiratie.

Groetjes, Claudia

trompke zei

Dankje Claudia! Leuk dat je ook meedoet. Ik ga je ook volgen :-)

Margriet zei

Het is mij een beetje te druk, maar als je je zo voelde is het wel logisch dat dit er uit kwam :-)

Ineke zei

Je oude frustraties spatten eraf ;-) Maar zeg daar dus maar "bye bye" tegen!!!