woensdag 29 januari 2014

Journal - planner 2014 - Challenge 5 DLP

De challenge van week 5:
Teken een doodle-border.

Tja, toeval bestaat niet... toch? Ben al een dikke week aan het (zen)tanglen, een soort van doodlen denk ik. Zentanglen is meer het tekenen van patronen en figuren en doodlen achteloos wat neer krabbelen en tekenen. Ach, ik weet niet echt het verschil hoor, maar dat klakkeloze doodlen is niet zo mijn ding. Moet wel wat structuur inzitten. Tenminste... in het begin. Wanneer dat er eenmaal is "rolt" de tekening wel verder.

De challenge is dus een leuk verlengde van dat waar ik al mee bezig was.
Ik heb de gelatine-afdruk-pagina wit geverfd, toen het dameshoofdsjabloon op de nog natte verf gelegd en de verf weer weggedipt. Beetje kleur hier en daar met wat waterverf en de rest is getekend met een tekenpen met permanente inkt.


4 opmerkingen:

Margriet zei

Ik vind het heel knap gedoodled of getangled of hoe het dan ook maar heet :-)

Unknown zei

Jij laat je niet vangen.lol. Er is al sinds mensheugenis prachtige patronen gevlochten, gebeeldhouwd of gebatikt etc....ik heb een paar prachtige 2e hands boeken op de kop getikt de afgelopen jaren.
Er is nu een ware hype gaande in tangle-doodle www.
Voor mij is art journaling weer geheel nieuw!

Ineke zei

Prachtig getekend Hanny!

Jolande zei

Ik vind de achtergrond kleuren erg mooi en over doodles en zentangles zeg ik lekker helemaal niets ;-)